Tekst ETR - Informacje dla osób z niepełnosprawnościamiKomenda Powiatowa Policji w Bochni

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

Tekst ETR

Informacja o pracy Komendy Powiatowej Policji w Bochni

 

Komenda Powiatowa Policji w Bochni znajduje się przy ulicy Krakowskiej 39 w Bochni.
 
Do Komendy możesz wysłać wniosek lub skargę.
 
Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.

Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.

Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112.
 
Komenda Powiatowa Policji w Bochni ma wiele zadań:

  1. Pilnuje przestrzegania prawa.
  2. Policjanci z Komendy szukają przestępców.
  3. Policjanci dbają, aby na drogach województwa było bezpiecznie.

Komenda Powiatowa Policji w Bochni przygotowuje także kampanie społeczne:

  1. Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.
  2. Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
  3. Ostrzega ludzi przed oszustami.
  4. Informuje o historii i tradycji Policji.
  5. Współpracuje z policjantami z innych województw i innych krajów.

Komenda Powiatowa Policji w Bochni przygotowuje:

  1. Stronę internetową Policja Bochnia. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów z Komendy Powiatowej Policji w Bochni, Komisariatu Policji w Nowym WIśniczu oraz Posterunku Policji w Trzcianie.
  2. Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Powiatowego Policji w Bochni.


Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Bochni
 
Szefem Komendy Powiatowej Policji w Bochni jest Komendant Powiatowy Policji w Bochni inspektor Jerzy Polczyk.

Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Bochni.

Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu bocheńskiego.

Komendant koordynuje funkcjonowanie wszystkich jednostek Policji w powiecie bocheńskim.
 
Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.

 

Kontakt

  1. Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Bochni, ulica Krakowska 39, 32-700 Bochnia
  2. Wysłać email na adres: komendant@bochnia.policja.gov.pl
  3. Zadzwonić na numer telefonu: 47 83 23 222
  4. Użyć platformy ePUAP
  5. Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112

Metryczka

Data publikacji : 24.08.2023
Data modyfikacji : 17.06.2026
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Bochni
Osoba udostępniająca informację:
Daniel Bułatowicz Jednoosobowe stanowisko ds. prasowo - informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Daniel Bułatowicz
do góry